Проектна діяльність

Назва проекту «Дитячий фольклор і сучасність»
            Проект призначений для гуртківців початкового рівня. Він розвиває інтелектуальні та творчі здібності учнів; збагачує знання про духовно-етичне та естетичне значення фольклору.
            У даному проекті пропонується з'ясувати долю фольклору і його місце в сучасному житті внаслідок проведеного соціологічного опитування і зробити висновки про те, наскільки добре молоде покоління знайоме з рідним фольклором.
            Головне питання озвучується на першому занятті. Робота передбачає самостійність учнів в освоєнні запропонованої теми. На виконання дослідження дається 2 тижні і 3 аудиторних заняття - підготовка до виконання проекту (1 година) та подання результатів (2 години).
Змістові запитання
Основне питання:
    Які жанри дитячого фольклору «живі» і популярні в наш час?
Проблемні питання:
   Які жанри відносяться до дитячого фольклору?
   Що знають про фольклор ваші батьки та однолітки?
   Навіщо використовуються малі жанри фольклору в сучасному житті?
    Як Ви думаєте, чи потрібні в сучасному житті малі жанри фольклору?
Навчальні питання:
   У чому полягає необхідність використання малих жанрів фольклору в сучасності?
    Що ж таке дитячий фольклор, що вміщує в себе це поняття, які жанри і твори його складають?
    Яка структура у дитячої казки?
   На основі яких літературних прийомів створювалися малі жанри дитячого фольклору?
    Чи можна віднести до дитячого фольклору ігри? Відповідь обґрунтуйте.

Очікувані результати
Після завершення проекту учні зможуть:
1. Проводити соціологічні дослідження.
2. Аналізувати художній текст.
3. Вирішувати проблемні ситуації.
4. Взаємодіяти у групах.
5. Працювати з інформацією (пошук, узагальнення, виділення головного, аналіз). Учні навчаться самостійно шукати інформацію і переробляти її, зможуть знаходити необхідну інформацію в ЗМІ та Інтернеті.
6. Оформляти результати дослідження на сучасному рівні, використовуючи різні програми, пропоновані Microsoft Office та ресурсами мережі Інтернет.
Начало формы
Конец формы




Немає коментарів:

Дописати коментар