Назва проекту «Дитячий фольклор і сучасність»
Проект призначений для гуртківців початкового рівня. Він розвиває
інтелектуальні та творчі здібності учнів; збагачує знання про духовно-етичне та естетичне значення фольклору.
У даному проекті пропонується з'ясувати долю фольклору і його місце в сучасному житті внаслідок проведеного соціологічного опитування і зробити висновки про те, наскільки добре молоде покоління знайоме з рідним фольклором.
Головне питання озвучується на першому занятті. Робота передбачає самостійність
учнів в освоєнні запропонованої теми. На виконання дослідження дається 2 тижні і
3 аудиторних заняття - підготовка до виконання проекту (1 година) та подання результатів
(2 години).
Змістові запитання
Основне питання:
Які жанри дитячого
фольклору «живі» і популярні в наш час?
Проблемні питання:
Які жанри відносяться
до дитячого фольклору?
Що знають про
фольклор ваші батьки та однолітки?
Навіщо використовуються
малі жанри фольклору в сучасному житті?
Як Ви думаєте,
чи потрібні в сучасному житті малі жанри фольклору?
Навчальні питання:
У чому полягає
необхідність використання малих жанрів фольклору в сучасності?
Що ж таке дитячий
фольклор, що вміщує в себе це поняття, які жанри і твори його складають?
Яка структура
у дитячої казки?
На основі яких
літературних прийомів створювалися малі жанри дитячого фольклору?
Чи можна віднести
до дитячого фольклору ігри? Відповідь обґрунтуйте.
Очікувані результати
Після завершення проекту учні
зможуть:
1. Проводити соціологічні дослідження.
2. Аналізувати художній текст.
3. Вирішувати проблемні ситуації.
4. Взаємодіяти у групах.
5. Працювати з інформацією (пошук, узагальнення, виділення головного,
аналіз). Учні навчаться самостійно шукати інформацію і переробляти її, зможуть знаходити
необхідну інформацію в ЗМІ та Інтернеті.
6. Оформляти результати дослідження на сучасному рівні, використовуючи
різні програми, пропоновані Microsoft Office та ресурсами мережі Інтернет.
Немає коментарів:
Дописати коментар